Molnár Gábor

Orsó: Fin nor 9500
Zsinór: Madcat 8 Braid 0,40mm
Horog: Madcat A-static Jig hook 6/0,10/0
A fogás körülményei: Fehérvárcsurgó október 3. reggel 6 órakor,folyamatos húzós kapással jelentkezett a harcsa,amit 10 perces csónakos fárasztás követ.Szerelékem,egy plató szélén,190 méter távolságra helyeztem ki.

Pintér Bence

Bot: Daiwa 662mfbh
Orsó: Daiwa tatula type-r 100xsl
Zsinór: Daiwa 8braid Evo
A fogás körülményei: Kovácsszénáján, November 29-én déli 12orakor sikerült horogra csalni ezt a szép halat. Több órás sikertelen dobálás után okozott hatalmas meglepetést egy rendkívül energikus kapással. Amiatt is  meglepetés volt, mert olyan hideg időjárás és vízhőmérséklet mellet nem számítottam túl nagy aktivitásra a harcsáktól. Eseménytelen süllőzést tett izgalmassá jelenlétével. Fárasztása nagy élmény volt számomra, a nálam lévő gyenge felszerelésel. Ezt a halat inkább szerencse halnak tartom mivel szerencsém volt azzal is hogy megette a csalit, az is szerencse volt hogy a horog szépen megakadt(és ki is bírta a fárasztást), szerencsém volt abba is hogy sikerült csónakba emelni. Végül rövid fényképezkedés és mérés után visszanyerte szabadságát.

Séner Zoltán

Név: Séner Zoltán
Hal súlya:: 55 kg
Módszer: Szakítós
Bot: Delphin walkira cat cong
Orsó: Mad cat hunter 10000
A fogás körülményei: Egy hetes merenyei horgászat során az első éjszaka vendége volt egy 45-ös és egy 35-ös mellett. Éjféltől kezdődtek el a kapások. Még éppen világosodás előtt kapta el a kárászomat egy nádas melletti helyen. Part közeléig simán jött, ott volt pár kirohanás de végül megadta magát :) Természetesen ponyvára húztuk ki és gyorsan pányváztam hogy világosban tudjunk mérlegelni és fotózni. Ezek után természetesen szépen vissza is úszott társaival együtt :)

Kovács Dániel

Orsó: Eurohold Sector Longcast
Zsinór: Trabucco Isoforce
Horog: Gamakatsu
A fogás körülményei: Június végén sikerült kifárasztani az RSD-ből.

Lázár Szabolcs

Bot: Sportex
Orsó: Daiwa Ninja
Zsinór: Daiwa JBraid
A fogás körülményei: Az egyik évben, akkori rekord 10,5 kilós harcsámat megfogva éreztem, hogy a felszerelésem nagyon "határon" volt. A következő évben úgy döntöttem, hogy veszek egy olyan cuccot, amellyel csökken az esélye annak, hogy életem halával szemben alul maradjak. A felszerelés felavatása olyan jól sikerült, hogy második dobásra megfogtam vele eddigi legnagyobb harcsámat. Az első általam alkalmasnak gondolt áprilisi éjszakán a Tiszán jártam sikerrel, viszonylag rövid, de számomra annál izgalmasabb fárasztást követően. Éreztem, hogy nem nagy hal van a horgon, de álmomban sem gondoltam volna, hogy az első "bevetésen" ekkora ellenfelet sikerül partra segíteni. A súlya 15,58 kg volt.

Törköly Tibor

Orsó: Penn Spinfisher ssv10500
Zsinór: Daiwa J braid 0,51mm fonott
Horog: Unicat New Age
A fogás körülményei: Fehérvárcsurgón Augusztus 12. -én reggel 7:45 kor  szeles viharos erejű északi szélben érkezett agresszív kapással ez a gyönyörű harcsa. A fárasztas partról kb 10 percig tartott. Fotózás és kíméletes mérlegelés után, természetesen visszanyerte szabadságát. A visszaengedésről videofelvétel is keszült!

Fazekas Erik

Orsó: Okuma Azeros
Zsinór: PREDATOR -Z fonott harcsázó Zsinor 0,60
Horog: Gamakatsu 6/0 egyes horog.  VMC 3/0 hármas horog
A fogás körülményei: A horgászat helyszíne Fehérvárcsurgói víztározó .
Három barátommal horgasztam egyedül én harcsaztam .
Július 21-24 ig horgasztunk.
Első éjszaka fogtam a harcsát hajnali 2 óra körül .Csali 25cm Kárász volt 100m volt behúzva 3m vízben 1m eresztékkel. 10 perces farasztas volt ez a hal az eddigi rekordon is.

Bencsik Dávid

Név: Bencsik Dávid
Hal súlya:: 10 kg
Hossz (cm): 120 cm
Módszer: Kuttyogatás
Csali: Gilisztacsokor
Orsó: Shimano Twinpower 4000
A fogás körülményei: Egy akadó környékét kuttyogtuk körbe édesapámmal, minden lecsorgásban volt kapásunk, de a méret nem volt az igazi. Utolsó próbálkozásunkra azonban leütötte az úszómat ez a szép harcsa, ami ekkora méretben igazi ritkaságnak számít a Kákafoki-holtágon kuttyogatva.

Fekete Balázs

Orsó: Fin-Nor Offshore 9500
Zsinór: 0,55 fonott
Horog: 2/0 Gamakatsu
A fogás körülményei: Napsütéses őszi időben sikerült megakasztani ezt az öreg harcsát. 20 perces intenzív fárasztás után csónakba emeltük, majd mérés és fényképezés után visszakerült éltető elemébe.

Papp Dávid

Orsó: Oreel feeder orsó
Zsinór: 0.33-as fonott
Horog: Oreel egyes horog
A fogás körülményei: 0:22-kor egy bedőlt fa elől ejtős kapásra érkezett és 20 perc intenzív fárasztás után miután bejárta a fél tavat sikerült megszákolni egy bojlis merítővel, hatalmas szerencsém volt mivel az egyágú horgot egy mozdulattal kivettük miután a partra került.

Zoltán

Bot: Balzer mk
Orsó: Shimano technium
Zsinór: 0.28 powerpro
A fogás körülményei: Április közepén , erőteljes felmelegedésben, éjszakai pergetés  eredménye.  Partközelben csorogva, bokros, háborítatlan területen, beeső wobblerre jött. Pontos súlyát nem tudjuk, a halat visszaengedtük37-43 között tippeltük. Eddigi 2. legjobb harim.

Molnar Peti

Bot: Black Cat passion pro vertical
Orsó: Penn slammer 460
Zsinór: Wft strong 0,39
A fogás körülményei: Legnagyobb elmeny az hogy egy igazi vadvizrol lett felcsalogatva.

Oroszi Gàbor

Orsó: Black Cat 880Fd
Zsinór: Climax 0.60 fonott
Horog: Black Cat 6/0
A fogás körülményei: 2017 es Koòs Tavaszi harcsatàbor 0. napjàn hajnali 4 òrakkor èrkezett tigris kapàssal :-)

Jáger János

Orsó: Nevis Cayman feeder
Zsinór: Nevis 0.18 mm
Horog: Gamakatsu ls2260b
A fogás körülményei: Lányaimmal feederezni mentünk. Több keszeg kapás után jelentkezett, ez a gyönyörű harcsa. 50 perces fárasztás után sikerült partra emelnünk ezt a gyönyörű ragadozót, életem eddigi legnagyobb harcsáját.A hal fárasutása és visszaengedése fantasztikus és örök élmény lányaim és jómagam részére.
Kép feltöltése (max 2Mb): /var/www/customers/vh-1292/web/home/00123571.jpg

Orsó: Penn 9500
Zsinór: Mysticat Pro 0.55
Horog: Euro-som 6/0
A fogás körülményei: A tisza felső szakaszán  gyönyörű vadregényes környezetben egy 21 méteres gödörből sikerült ezt a szépséget megfogni. U-pose rendszerrel kagylóval.A fárasztás rendkívűl kemény volt ilyen mélységből felcíbálni a halat.

Link Tamás

Orsó: Black Cat Passion Pro 680
Zsinór: Catfish 0,60 mm
Horog: Black Cat 6,0
A fogás körülményei: Életem első harcsája!
2017.08.13-án 2 kapásmentes nap után 11 óra körül gondoltam ledőlök még egy kicsit a sátorba.13 órakor felébredtem,elég meleg lett,kisütött a nap gondoltam átöltözök.Természetesen amikor 1 szál alsógatyában ültem a sátorban hatalmas buffanást hallottam a víz felől.Kinéztem a Stupekem eltűnt és még láttam az alámerülő harcsa farkát.Úgy ahogy voltam kiugrottam a sátorból és kb.15-20 perc fárasztás után ezt a gyönyörűséget tartottam a kezemben.
Felejthetetlen élmény marad,még mindig a hatása alatt vagyok.